diumenge, 6 d’abril del 2014

'microfragment' guanyador


Fem servir aquest collage per dir-vos que el 'microfragment' que més ha agradat, d'acord amb els resultats de la votació plantejada en l'anterior post, ha sigut 'Record visualitzat'. La imatge que veieu dalt conté les fotografies de les 41 entrades entre les quals es podia elegir, aquelles publicades durant el segon any de vida d'aquest blog.

Agraïm molt la vostra participació.

El diumenge que ve reprenem l'activitat setmanal, amb nous 'microfragments'.

4 comentaris:

  1. Ei, ei, ei!!!

    Que ha guanyat el que jo vaig votar!!!!! Em fa il·lusió... mira!

    ResponElimina
  2. Guau, que entrada més psicodèlica. Agradar em van agradar tots, encara que sempre s'ha un d'especial. Són petites grans obres d'art en forma de paraules. M'apunto la guanyadora per fer una entrada molt especial en el meu bloc.
    Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. La psicodèlia és mèrit d'Alfredo Garcia (mola el collage, eh?).

      Mil gràcies per incloure'ns al teu blog, Martina. Un plaer. Gràcies a tu.


      Vicent

      Elimina