dijous, 17 d’octubre del 2019

Continue per la carretera


Es va deixar dur pel GPS i va arribar a una carretera deserta. Va seguir les indicacions amb certa desconfiança. Abans d'escoltar el missatge -"Ha arribat al seu destí"-, va ser conscient que l'esplanada era plena de vehicles aparcats. Aleshores, es va adonar que el volant girava sol. L'automòbil es va estacionar en un rectangle marcat al terra. La pantalla del GPS es va apagar. Les portes eren bloquejades. El motor es va aturar de sobte. Va sentir l'acceleració del cor. Encara no havia vist els esquelets dins els cotxes.

9 comentaris:

  1. La tecnologia avança a passes agegantades... GPS assassins... avui en dia ja no et pots fiar ni del GPS... casumdena!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fins ara sí... però a vegades ja els he detectat algunes anomalies. Un dia em va portar per uns llocs moooollt perillosos, enfangats , inundats i per més que li demnanés altres opcions, no, no... ell tossut, m'indicava cap allà. I vaig tenir la sort, qua vaig acabar passant, peró no ho tornaria a provar.

      Elimina
    2. La realitat supera la ficció! El meu comentari anterior era irònic. Una abraçada!

      Vicent

      Elimina